Liseberg

Har idag invigt mitt Liseberg för iår.
Köpte ett årskort så säg till min vänner så går jag igen och igen och igen :p

Hade en underbar dag med Kekke och Jenny.
Älskar att va i deras sällskap, gillar att vi har så roligt ihop, vi skrattar ikapp och pratat om de mest sjuka saker ibland.
Haha jag och Jenny pratade bland annat om... Nä vänta det ska ni alla inte få reda på... :P

Hoppas verkligen Jenny får sig ett jobb här i gbg nu så hon kommer hit till hösten, ska verkligen bli roligt isåfall =)
En av de bästa vänner som finns.
Kekke tar ett tag tills han kommer, inte för att han inte är upphetsad utan för att han ska plugga lite till ;)

Vi pratade om mycket och inget, prata om "Rutger" såklart. Måste få älta det lite till.
Men som Jenny frågade mig.
"-Var du kanske inte mer kär i kärleken Kristian?"
Och det kanske var så? Jag vet inte...
Lite att tänka på.
Eller att tänka på, bli arg och gå vidare.

Sluta va ledsen och tycka synd om mig.
Det är hans förlust.

Så men vilken underbar dag jag haft med Jenny och Kekke.
Är SÅ glad för att den blev av...
Ska ses imorgon kväll igen och laga mat och äta och umgås igen.
Hoppas Jenny stannar kvar tills på lördag förmiddag så att de båda kan hänga med på Queer :)

Ja vi får se iallafall.

Dagen idag får 4½ toast av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Linda

liseberg, det är så kul!!

Postat av: saran

härligt! hoppas du får fler lika fina dagar framöver :) kram!

2009-06-24 @ 13:08:40
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/
Postat av: Kekke

Bara 4½?! Bah!:P

2009-06-26 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback