Måsarna anfaller mig.

Nu har det hänt två gånger denna sommar.
Måsar har anfallit mig.
Har hänt när jag var liten också.
Är skit läskigt.
Måste man gå upp och kolla på fåglarna hela tiden och behöva oroa sig för att de ska få fnatt och anfalla en?
Någon som vet vem man ska kontakta för att få bort ohyran?
Hyresvärden?
De har väl säkert ungar måsjävlarna men de får la va smarta och lägga ägg där det inte är några människor..
Puckofåglar...

Kan föresten säga att "Rutger" läser inte min blogg så han kan inte se hur patetisk jag är men han vet sen innan.

Ska skriva ner något som jag skrev till en vän förut.

"Jag kommer dö annars...
Om du bara visste hur ont jag har i hjärtat.
Ren fysisk smärta i min bröstkorg.
Jag är ibland rädd att jag ska dö.
Att mitt hjärta kommer ge upp.
Var bara menat för en och nu är det använt..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback