2007 och 2009

På den här första bilden som är tagen första januari 2007 väger jag 95kg och är verkligen inte nöjd med hur jag ser ut.

första januari 2007 väger 95kg


Kände själv att jag såg ut på detta sättet väldigt länge och jag har väldigt länge velat gå ner i vikt.
Bara att det är först nu som jag tagit tag i det. Man ser nästan på mig hur olycklig jag var vid detta tillfället i mitt liv.
Läste faktiskt igenom min qx inkorg och hitta ett mail jag och Johannes hade skickat vid detta tillfälle, vi kände inte varandra då. Men han hade ändå varit så jäkla snäll och bjudit in mig till sitt nyårsfirande det året. Jag en totalfrämlig. Så jäkla snällt. Men som ni ser på bilden förstår ni varför jag fega ur. Ville inte att första intrycket av mig skulle va sådär.
Det kanske blev det tillslut ändå när vi nu sågs hösten 08 men nu får han ju istället följa med på min resa som min vän.

På den här andra bilden som är tagen idag 3mars 2009 väger jag 76,7kg och blir mer och mer nöjd över hur jag ser ut.

Såhär ser jag ut utan kläder

Ni får ursäkta de fula kallingarna och det trötta intrycket på den nya bilden, var lite nyvaken.

Fick en kommentar från min vän Mli när jag la upp den första bilden på bloggen första gången, att jag då var modig som vågade visa mig och mina brister, visa det som jag inte tycker om med mig.
Väljer att lägga upp den igen som en påminnelse på vad jag inte vill återgå till.
En påminnelse över hur dåligt jag mådde över min kropp då. Man ser det i ögonen, i ansiktet, på hållningen och allt.

Idag ser jag mycket mer stolt och värdig ut.

Idag 2009 är jag en helt annorlunda person än vad jag var 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback