Fatta vad irriterad jag blev...

Går utomhus för att ta mig till färjan och vad ser jag inte då?

Två jäkla duvor som börjar para sig.

Hallå!!! Jag vill inte se detta och kan de inte ta hänsyn till att det finns singlar som inte vill bli påminda om vad de inte kan få.

Nä men seriöst.
Saknade kärlek idag. Det är väll kanske ett vårtecken om något?
Ett otrevligt sådant men ändå.

Har aldrig upplevt kärleken.
Har förlorat hoppet många gånger och vet inte vart jag står nu.
Är det tillbaka eller har jag inget hopp?
Tror att jag forfarande har hoppet, det kommer alltid finnas en gnutta hopp.

Är väll bara det att när man ser det och blir påmind så tvivlar man en smula.
Men kärleken är nog nått för mig med, en dag...

Ska inte stressa, ska ta det lugnt.
Jag klarar av att vara själv


(ett tag till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback