Jag gör det igen

Jag tänker förmycket.
Ut i den friska luften med mig och vädra ur mitt huvud.
Orka lixom?
Så trött på att tänka negativt, på att må dåligt för att mina tankar gör så jag mår dåligt.
Ja det var någon som skrev något om en psykolog. Ja kanske det?
Det borde jag verkligen göra men...
Ja men...

Jag tror egentligen jag vet vad jag behöver göra, bara att se till att göra det också.
Var SÅ sugen på igår att skriva ner massa saker som jag stör mig på hos mig här.
Vet att jag inte borde det för det där med vad man sänder ut blir ju det man får tillbaks.
Men känns som jag vill få ut allt destruktivt inom mig och sen gå vidare, få skriva av mig och sen inte mer röra det.

Kanske fel forum att göra det här men ändå...
Vi får se vad som händer, livet går sin gilla gång och jag försöker att sända ut det jag vill ha...

Jag behöver en kram idag. Få se om jag får nån, annars kanske det är lika bra?
Känner hur klängapan Kristian vill hoppa fram och bara klänga, kramas och så...

Kommentarer
Postat av: Mr J

Jag tror mycket kan lösas genom att du sysselsätter dig med någonting som t.ex. jobb eller studier. Går man hemma varje dag så får man väldigt mycket tid att tänka igenom sitt liv. Lite för mycket tid tror jag nog. Vissa använder ju sysslor för att slippa tänka, eftersom dom är rädda för att stanna upp och reflektera.



När man har gått hemma ett tag så kommer ångesten över att man inte gör något och så känns det som att livet saknar mening för en stund. Tro mig jag gick hemma en hel vår utan att varken jobba eller plugga.



/Johannes

2009-03-18 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback