In my dreams I am a star

Drömde inatt att jag uppträdde på någon grej.
Det var oerhört oplanerat och jag och tjejen som skulle sjunga trodde att det var en liten grej men när vi gick ut på scen var det fullproppat med människor som skulle se.
Och precis innan fick jag en kamera i handen för jag skulle filma oss.

Framträdandet gick helt okej och helt plötsligt kom det ut andra som var med och dansa med oss.
Efteråt prata vi om det och jag var ganska nöjd och jäkligt taggad, sådär taggad som man är efter man gjort ett framträdande.
Fick dock höra av någon i drömmen att det var lite otight och fel stämmor ibland, men även i drömmen visste jag om mina brister.
Jag visste att jag hade gjort mina fel men vad gjorde det?
Jag hade haft så jäkla roligt och var taggad...

Så, in my dreams I am a star, för i verkligheten vet jag att jag inte kan vara.
Hur mycket jag än önskar så är jag inte en naturlig begåvning på sång och kommer aldrig va någon som folk kommer gilla att lyssna på, jag har insett detta och går vidare.
Naturlig talland är något som vissa har och jag är inte en av dom. Men tro inte att jag kommer sluta sjunga för det. För jag älskar ändå att sjunga och har roligt då. Sålänge man själv är glad så är det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback