Det första jag såg

Det första jag såg framför mina ögon igår efter att jag hade slutit dom för att sova var "Rutgers" nakna rumpa.

Den var perfekt, lixom allt annat på han. Vissa skulle kanske inte säga att den var perfekt men för mig så var den just det.
Så fick ligga och tänka på honom en stund innan jag somna, och nä jag runkade inte...

Tänker mycket på honom, som jag gjort sen jag träffa honom första gången 27/3-09...

Det är väl inte konstigt att jag älskade honom och fortfarande gör?
Det är väl inte så konstigt att förstå att det är svårt att komma över?

Det är ju ändå X antal dagar som han har alltid varit i mitt huvud, och det är ju X antal dagar till som han kommer befinna sig där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback