Har fått svar

Har fått ett svar på mailet nu, förväntade mig inget svar, skrev det också.
Men det brast nu igen... Fick svaret och läst det och gråtit igen. Jag önskar att någon kunde tycka om mig...
Det är fan slut...
Varför kan jag inte bara inse det och gå vidare?
Varför måste jag älta?
Varför står jag och stampar i hopp om att han sak ändra sig?
Här nedan kan ni läsa lite av mailet jag fick.
Jag sitter med tårar igen, vill inte säga farväl men som han säger, han känner inte lika mycket.


Jag känner bara att jag inte passar in i gay världen, jag känner mig mer straight än gay och det gör att det skulle kännas jätte konstigt att komma ut som bi. Jag har aldrig känt mig älskad förut vilket du har fått mig att känna och det är därför jag inte kunnat släppa dig helt, men har mer eller mindre förstått att vi båda far illa av att vara i den situation vi är i nu som du själv säger.
Jag har alltid tyckt om dig jätte mycket och du har verkligen gjort mig glad i livet men jag känner bara inte lika lika mycket för dig som du gör för mig. Det är jobbigt att prata med dig när du inte kan tänka dig att vi bara ska vara vänner. Därför är det nog bäst att vi båda går våra egna vägar  för det här leder inte till nått bra men du ska veta att du är en fin kille och förtjänar det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback