Har skrivit...

Har skrivit ett tre sidor långt mail till "Rutger", måste bara bestämma mig nu ifall jag ska skicka det.
Är jag redo att säga farväl?
Är jag redo att aldrig mer få höra från honom?

Nä det är jag verkligen inte, men kommer jag någonsin bli?
Måste dra bort plåstret snabbt innan det växer ihop med såret.
Kommer fan göra så ont...

Jag hatar att det ska göra så ont att säga farväl...
Att det ska göra så ont att sätta den slutgiltiga punkten i detta kapitlet.
Sitter här och gråter nu igen.
Känns så löjligt.

Men det är slut... Finns inget mer att säga. Bara massa dödsnack som gör att den här romanen kommer bli en flopp... En långdragen och tråkig flopp.
Min roman ska inte va en flopp, den ska bli en succé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback