Igår del 1 av 2

Igår var jag på stan och lunchade med Johannes medans han hade rast från skolan. Vi tog oss varsin kebabtallrik, mums vad gott det var. Så vi satt och snackde om allt möjligt och åt gott.
Följde honom till skolan sen och det var ett tag tills han börja.
Så blev mer snack, snack med PAS eleverna och sen avslutade vi med lite massage till Johannes.
Pratade lite om buksvågrar och sådant, ja sa att jag inte hade någon där vad jag vet.
Johannes sa att vänta en månad så har några stycken varit med "Rutger".
Då sa jag att jag skulle slå "Rutger" om det blev så. Eller jag skulle inte gjort det men jag hade velat gjort det, för det känns som enda anledningen till att vi tog slut var att jag var kille och han var inte redo för något sådant.
Om det sen visar sig att han hittar en annan kille så kommer jag verkligen bli ledsen.
Han ska få leva i sin låtsas värld där tjejer är det som är rätt för honom.
Han sa ju till mig att han aldrig hade mått så bra med någon annan än som han gjorde med mig.

Jaja när vi hade sagt hej då till varandra så gick jag vidare.

Gick efter det till min nya arbetsplats och pröva kläder. Var verkligen väldigt trevliga människor som jag träffade på där. Kändes som att denna arbetsplatsen kommer bli en riktigt bra arbetsplats och att jag kommer trivas där.
Pratade lite om träningskort och om hur mycket jag kommer vilja jobba.
Känns bra... Längtar så tills jag får börja jobba...
Ska bli så JÄKLA roligt :D

Efter det gick jag till en tatuerare i stan och kollade hur mycket det skulla kosta med min planerade tatuering.
Att göra den där skulle kosta 2-3000kr...
Kändes lite väl dyrt. Tycker inte att det är en direkt svår och komplicerad tatuering så att den skulle kosta så mycket känns orimligt.
Ska kolla hur mycket de tar i Uddevalla...
Fick iallafall en bra sida till massa typsnitt så jag kan ha en större koll på vad jag vill ha för typsnitt när jag ska göra tatueringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback