Igår del 2 av 2

Gårdagens kväll så var det egentligen tänkt att jag och Jenny skulle gå på bio och se FAME, men det var fullt så vi bestämde oss för att ses på stan på kvällen och bara gå lite och kanske sätta oss någon stans och ta oss något att dricka.
Vi gick lite på stan först och kollade in biblioteket och vad som hände där när det nu var kulturnatta.
Var inget speciellt som hände där och vi gick ganska snart därifrån igen.
Valde att gå och sätta oss någon stans och ta nått att törsta våra törstiga strupar med.
Jag propsade lite på Gretas :p haha
Så det blev Gretas och när vi kom dit så var det inga alls där typ men vi satte oss ner och pratade och drack lite gott.
Efter en stund kom det massa elever från PAS, Christoffer, Peter, Sebastian och så kom Martin som pluggar i skåne. Lite folk som man kände och det var riktigt trevligt att träffa dom, ja Sebastian kände jag inte direkt hade träffat på honom bara innan.
Men så vi satt där och så började Martin och Jenny prata teckenspråk och det kom ett gäng som talade teckenspråk som kom fram till oss och prata.

Jag och Sebastian kände oss då väldigt utanför. Förstår mer nu hur folk känner när de inte kan förstå något alls.
Vi satt där som frågetecken och visste inte om vi skulle säga hej eller inte. haha
Blev att vi snacka med varandra istället.

Senare så var det jag och Jenny som fick igång dansgolvet, tillslut så var det ju faktiskt dax att dansa, och vilka shower vi gjorde, hade så jäkligt roligt...
Dansade som bara den och har idag träningsvärk i rumpan.
Vi gick ifrån Gretas vid runt tolv men det räckte ändå, jag hade haft så jäkla roligt och skrattat och haft kul tillräckligt, man behöver inte utmana ödet.
En bra kväll kan bli en dålig kväll om man drar ut på den förmycket.

Men jag hade verkligen super kul och sedan åkte jag spårvagn med Sebastian och Jenny och följde henne hem till dörren och tog en liten vattenpaus och eftersnack för att sedan dra mig hem till mig...

Tack för en riktigt bra dag igår alla som var inblandade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback