Svårt att sova

Hade SÅ svårt att somna inatt.
Låg och vände mig länge.
Fick ingen ro i kroppen.
Tänkte väldigt mycket.
Hade läst ut boken "Tisdagar med Morrie" den var bra.
Var kanske lite att tänka på från den?
Föll en tår när jag läste de två sista kapitlen.
Fin bok.

Tänkte mycket igår när jag skulle sova.
Jag gör det mycket.
Tänker...

Har tänkt mycket på min pappa det senaste drömt om honom och så.
Undrat hur det hade varit om jag hade min pappa.
Hur skulle jag då varit?

Drömde om att han aldrig hade dött att jag hade levt med honom hela tiden och jag gjorde med honom som jag gör med min mamma ibland.
Krama om honom och sagt "pappa, pappa ,pappa" med min lilla bäbisröst.

Undra vad för relation jag hade haft med min far?
Hur hade den sett ut?
Hade han och mamma varit tillsammans fortfarande?

Tänk hur annorlunda livet kunde varit om pappa inte hade gjort som han gjorde.
Men får aldrig reda på det och ska inte tänka på det förmycket.
Det är inget jag kan ändra, och jag är ändå ganska nöjd med hur mitt liv ser ut nu...
Det är bra ändå.

Jag överlever alltid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback