Vad är det?

Ibland undrar jag om jag bara inbillar mig massa eller om jag verkligen ser nått?

Brukar se små vita saker här i lägenheten på kvällarna, som små grejer som tittar fram och tjuvtittar på mig.

Ser inte vad det är, kan bara urskilja små saker i mörkret som lämnar rummet när det märker att jag sett det.

Låter bara som inbillning och det kanske är det?

Eller så kan det kanske vara något mer?

Rester av de som tidigare bott här, det är ju ett gammalt hus så någon borde ha dött i lägenheten.
Dessa små grejerna skrämmer mig dock inte och stör mig inte mycket.
Finns värre saker som kommer när jag sover...

Åh va alla tycker att jag låter konstig nu.

Men det kan vara något här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback