Det sökta jobbet.

Ja hur går det nu med det sökta jobbet?
Vet ju att Sara undrar vad det är för arbete, men bara några dagar kvar nu tror jag så får du snart reda på det, tror jag ska ta och skicka ett sms till dig direkt så får du svaret ;)

Men ja hur går det nu då?

De har ringt mina referenser, ni som har mig på facebook har ju redan sett detta.
Min platschef på bion ringde mig och fråga hur det hade gått för de hade ringt och pratat med honom några timmar tidigare.
Men då hade jag inget besked att ge honom. Har det fortfarande inte.
Det är väl en bra sak att de ringt referenserna iallafall?
Då verkar de ju iallafall va lite intresserade av mig =)

Är så sugen på detta jobbet nu...

Idag fick jag brevet från polisen med mitt belastningregister (vilket är tomt, så gott jag vet) och det är nu skickat till arbetet.
Synd att man inte fick öppna det själv och titta på hur det ser ut. Men jag har ju inget i det så är inte orolig över det men hade varit kul att se hur det ser ut.

Så har skickat iväg brevet nu till arbetet iallafall och vem vet, imorgon kanske jag vet?
Hoppas hoppas hoppas...

Har räknat på det och borde få ihop runt 10.000 om jag får jobbet. Tänker då på upplärningstiden.
Hade varit jäkligt nice..
Fast vet inte vad det är för lön och vad det är för avtal heller.
Men hoppas på något bra..
Hoppas hoppas hoppas...

Så det går framåt med jobbet där iallafall, snart vet jag nog.
Har dock varit väldigt dum och inte sökt andra jobb nu medans jag väntat på besked.
Men men får ta tag i det där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback