Har jag bytt namn och kön?

Hej Kristina
Tyvärr är din handläggare Helene Jakobsson fortfarande sjuk och kommer vara det ett tag framöver. Vad jag kan se lämnade du in din handlingsplan 090903 och har därför felaktigt blivit avanmäld från AF Kundtjänst 090904. Jag har idag skrivit ett meddelande till din a-kassa att du felaktigt blivit avanmäld, så jag hoppas att det löser sig. Skickar din handlingplan per post och ber dig gå in på vår hemsida för att titta på de olika coacher som finns så att du kan få lite extra stöttning i ditt arbetssökande. Du kan även komma till öppet hus på torsdagar.
Har du några frågor eller annat du undrar över får du gärna höra av dig

MVH
Gitte Ljunggren





Tydligen är jag tjej enligt arbetsförmedlingen????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback