Saknad...

Saknar "Rutger" så jävla mycket...

Saknar den känslan vi hade när vi var ihop, saknar den glädjen jag hade i mitt liv när jag tittade in i hans ögon.
Saknar honom som bara den.
Har ju börjat prata igen och det är skönt på ett sätt.
På ett väldigt stort sett.

Men jobbigt också.

Allt är dubbelt.

Känns som han bryr sig så mycket och egentligen vill samma som jag...
Kanske inbillning bara?

Vill träffa honom snart.
Bara prata face2face.
Så jobbigt att inte ses.
Smsar idag igen... FAN...

Borde ladda på mobilen och ringa istället...
Jag SAKNAR honom.
Jag älskar honom fortfarande, han äger mitt hjärta...

Kommer det någonsin finnas nån annan?

Kanske?

Men tror tyvärr att om jag hittar någon annan så skulle jag dumpa denna direkt om jag träffade "Rutger" igen och han ville va med mig.

Saknar honom som bara den iallafall...

SUCK...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback